De laatste post

Orienteering-news website

maandag, november 29, 2010

Deelnemerslijst Jeneveraflossing

Geen verslag van de spannende WC-wedstrijd van gisteren (waarvan de winnaar van de A-omloop maar aan 80% liep en dus nog marge heeft voor de eerste belangrijke afspraak van komende zondag), maar de inschrijvingen die al binnen zijn voor de even belangrijke wedstrijd van vrijdagavond.

Staat je naam niet op de lijst, maar wil je toch meedoen, inschrijven kan nog tot morgen, dinsdagavond om 23u59 bij Wouter.

Dries Van Gestel (H2O)
An Frederickx
Jeroen Hoekx
Leen Van Der Goten
Raf Vanderzande
Koen Goorman
Auke
Jef Boeckx
Miek Fabré
kim geypen
Sarah Malevé
Dries Van Der Kleij
Ariane Decramer
Sofie Herremans
Desmond Franssen
Ken Peeters
Adriaan Pelckmans
Johan Goubau
Benjamin Anciaux
Igna Heyns
Jeremy Genar
Jeroen Van Der Kleij
Joost Talloen
Toon Melis
Saartje Sallaerts + vriendin (buiten wedstrijd)

13 Comments:

  • At 29/11/10 19:33, Anonymous Anoniem said…

    Splits zondag ook beschikbaar

    http://www.borasca.info/files/20101125/graf.htm

     
  • At 29/11/10 23:26, Anonymous Anoniem said…

    Kan er eens iemand de kaart van zondag posten zodat ik de wegkeuze van 13-14 in omloop 1 kan bekijken. Raar dat er één loper in slaagt om de rest 3 min achter zich te laten.
    Of liep hij op 50% de rest van het parcour?

    Dirk

     
  • At 30/11/10 14:49, Anonymous Anoniem said…

    Mocht er iemand de kaart online kunnen posten (routegadget?), laat me maar iets weten en ik bezorg je de omlopen

    Ik denk idd dat Jeremy zich wat gespaard heeft alvorens de aanval op het lange been in te zetten :-). Niettemin, stevige tijd.

    Sam

     
  • At 30/11/10 19:29, Anonymous Anoniem said…

    Ik had inderdaad dit been uitgekozen onderweg om eens op door te trekken, de rest rustig gelopen.

    Proficiat trouwens Sam met de baanlegging, het was een van de leukste wedstrijden die ik in Vlaanderen al heb gelopen!

    Jeremy

     
  • At 30/11/10 19:44, Anonymous Anoniem said…

    Nu ben ik zeker benieuwd naar kaart en baanlegging!

     
  • At 1/12/10 08:36, Anonymous Anoniem said…

    Woensdag 8 december - Nachtorientatie Turnhout

    Organisatie: Kh Kempen
    3 omlopen

    Op voorhand inschrijven bij karl.keuppens@khk.be

    Zie uitnodiging en gegevens hier.

     
  • At 1/12/10 23:09, Anonymous Anoniem said…

    Als ik goed kan tellen is het verschil tussen Jeremie en de 2e op dat been 1'40". Nog altijd sjiek, maar bijlange geen 3 minuten!

     
  • At 2/12/10 17:07, Blogger JeroenH said…

    Op de borasca-site staan de omlopen in PDF, zag ik.

    Ik heb het lange been zo gedaan: op de lijn tot de hoek van het verboden veld, dan de pad volgen tot aan het eerste paadje rechts, daar doorgestoken naar de bovenhoek van het volgende gearceerde veld. Dat was een slechte keuze, want in dat stuk viel er niet vooruit te komen. Ik had Greet daar bijna ingehaald, en toen ik een stuk verder terug op de grote weg kwam, was ze nog steeds even ver voor, terwijl het daarna tot aan de volgende bocht duurde voor ik er bij was.

    Het volgende paadje dat schuin naar boven liep (en uitkomt op het dubbel omheinde ruw-open), had ik dan weer niet genomen, geen zin om mij nog eens vast te lopen, maar dat ging naar 't schijnt wel goed.

    Maar ik heb mij ook goed geamuseerd in het bos zondag, een heel afwisselende omloop.

     
  • At 2/12/10 18:43, Anonymous Anoniem said…

    ik loop recht naar het open veldje boven de '3' van 13 - dan volg ik de weg naar het Noorden tot op de T splitsing. Daarna pak ik het kleine weggetje schuin NO, altijd rechtdoor, en de eerste weg op de betonbaan naar links.

    Alstublieft.

    Jeremy

     
  • At 2/12/10 22:04, Anonymous Anoniem said…

    Bedankt iedereen voor jullie bijdrage om mijn vraag op te lossen.
    Gezien de weg keuze die Jeremy beschrijft lijkt het mij dat hij hiermee het verschil gemaakt heeft en niet zozeer zijn loopsnelheid op dit been. Hopelijk was deze discussie zinvol en leerrijk en kunnen we dit in de toekomst nog eens doen als er interessante route zijn. Op omloop 2 en 3 was er een zelfde weg keuze en was Guido Verdeyen de snelste . Bekijk ook even deze mogelijke weg keuze.

    Grtz

    Dirk

     
  • At 3/12/10 09:23, Anonymous jan d said…

    inderdaad, interessant de wegkeuzes vergelijken;
    Op WorlofO is er een interessante reeks: the Route to Christmas.
    Met het tooltje 'Webroute' kan je trouwens makkelijk zelf zo'n wegkeuze aanbieden. (als er online een afbeelding (geen pdf) van de kaart staat.

    Ter voorbereiding van de sylvester kan je hier de leg 8-->9 van het BK lang H21E intekenen: http://maps.worldofo.com/webroute/?id=221
    Splits

     
  • At 5/12/10 17:11, Anonymous jan d said…

    Tussenstand wintercriterium: http://www.olomega.be/resultaten/winter/

     
  • At 21/5/18 08:30, Blogger raybanoutlet001 said…

Een reactie posten

<< Home